Responsable provincial de Accem - Valencia

Accem  selecciona un/unha responsable provincial para a delegación de Valencia.


Lugar: Valencia

Requisitos:

  • Experiencia de polo menos tres anos, en intervención con colectivos en risco de exclusión social (migracións, persoas sen fogar, menores, etc.)

  • Coñecemento e experiencia na xestión e desenvolvemento do ciclo de proxectos (deseño, elaboración, execución e xustificación). Experiencia e en materia de xestión de equipos e recursos humanos.

  • Habilidades para a resolución e manexo de conflitos.

  • Coñecemento de idiomas (inglés e francés).

  • Coñecemento do Sistema de Xestión de Calidade.

  • Alto manexo de ferramentas ofimáticas.

  • Capacidade organizativa e resolutiva.

  • Competencia en comunicación oral e escrita.







Prazo de recepción de candidaturas: ata o 4 de agosto





+ info
👉O COTSG esixe á Dir Xeral da Función Pública a RECTIFICACIÓN INMEDIATA da nota publicada onte na web da Xunta onde… https://t.co/mzYTrmatdW
👉 Os atrasos na valoración para as persoas que o precisan en #dependencia e #discapacidade son inasumibles 👉… https://t.co/w1Nnk8Jfe8