Auxiliar de administración - COTSG

O Colexio Oficial de Traballo Social de Galicia selecciona un/ha auxiliar de administración.

Lugar: sede do COTSG en Santiago de Compostela.

Xornada: completa.

Contrato: baixa de maternidade.

Incorporación: prevista para outubro de 2018.

Tarefas:

  • atención ao público (telefónica, presencial, por correo electrónico...)

  • xestión de correo postal

  • redacción de documentación administrativa

  • xestión de rexistros

  • control de asistencia

  • recepción arquivo de documentación

  • xestión de almacén

  • tramitación de expedientes

  • e calquera outra tarefa de apoio ao funcionamento da entidade


Requisitos:

  • titulación mínima esixida: Formación Profesional ou equivalente

  • coñecementos informáticos (Paquete Office)

  • dominio do idioma galego

  • valorarase residencia en Santiago

  • valorarase coñecemento do eido dos servizos sociais en Galiza

  • valorarase certificado de discapacidade


Enviar CV a: info@traballosocial.gal xunto cunha carta de motivación indicando no asunto "Auxiliar administración - 2018"

Prazo: ata o luns 17/09/2018 ás 10 horas da mañá.

A persoa seleccionada foi o colex. 2457
Nos centros educativos desenvólvense casuísticas nas que se fai precisa, sen dúbida a intervención da ou do traball… https://t.co/zI6LsiD8Pw
.@SermosGaliza recolleu o traballo do alumnado da EUTS cos mapas corporais https://t.co/uareJud9k2
Se queres coñecer o programa CoidarNos para persoas coidadoras de dependentes, gañador do premio Boas Prácticas do… https://t.co/7c6y1QbHpg
A compañeira de Xunta de Goberno, Antía Sobrino, falou con @prazapublica sobre o #DíaMundialdelTrabajoSocial que ce… https://t.co/874ZFTli6F
#8MFagoFolga A Xunta de Goberno e o persoal do COTSG secundamos a folga feminista e animámosvos a que participedes… https://t.co/b4uThOjrx2
#DíaInternacionalDaLinguaMaterna As linguas e o seu entrelazamento coa identidade, a comunicación, a integración so… https://t.co/TdEXfl0xuO