Auxiliar de administración - COTSG

O Colexio Oficial de Traballo Social de Galicia selecciona un/ha auxiliar de administración.

Lugar: sede do COTSG en Santiago de Compostela.

Xornada: completa.

Contrato: baixa de maternidade.

Incorporación: prevista para outubro de 2018.

Tarefas:

  • atención ao público (telefónica, presencial, por correo electrónico...)

  • xestión de correo postal

  • redacción de documentación administrativa

  • xestión de rexistros

  • control de asistencia

  • recepción arquivo de documentación

  • xestión de almacén

  • tramitación de expedientes

  • e calquera outra tarefa de apoio ao funcionamento da entidade


Requisitos:

  • titulación mínima esixida: Formación Profesional ou equivalente

  • coñecementos informáticos (Paquete Office)

  • dominio do idioma galego

  • valorarase residencia en Santiago

  • valorarase coñecemento do eido dos servizos sociais en Galiza

  • valorarase certificado de discapacidade


Enviar CV a: info@traballosocial.gal xunto cunha carta de motivación indicando no asunto "Auxiliar administración - 2018"

Prazo: ata o luns 17/09/2018 ás 10 horas da mañá.

A persoa seleccionada foi o colex. 2457
👉 Valoramos positivamente que o #Sergas veña de cubrir a praza tras a nosa reclamació e a da @galizaCIG 👉As consecu… https://t.co/NCNn2niVro
Tal e como recollemos na nosa #GuíaDeComunicación, a nacionalidade non aporta nada á noticia e só parece que busca… https://t.co/0B0WBbzlwf
👉Desde o COTSG trasladamos aos responsables a situación que viven as e os compañeiros dos EVOS e o deterioro dos de… https://t.co/iPUA4xJ6Bd
Demandámoslle ao #SERGAS que cubra a praza de #traballosocial no hospital público da Mariña que queda baleira en va… https://t.co/kQMYpV93TQ
Lorena Añón, profesora da EUTS para @el_pais: “Nos xuízos fálase das mulleres drogadas ou borrachas de xeito consta… https://t.co/q4PDcNjDgo
🙋‍♀👉Xa podedes descargar a revista galega de Traballo Social Fervenzas https://t.co/4LEYzQqhVJ 👓📖con relatos de mul… https://t.co/3FnAVXCioJ