Auxiliar de administración - COTSG

O Colexio Oficial de Traballo Social de Galicia selecciona un/ha auxiliar de administración.

Lugar: sede do COTSG en Santiago de Compostela.

Xornada: completa.

Contrato: baixa de maternidade.

Incorporación: prevista para outubro de 2018.

Tarefas:

  • atención ao público (telefónica, presencial, por correo electrónico...)

  • xestión de correo postal

  • redacción de documentación administrativa

  • xestión de rexistros

  • control de asistencia

  • recepción arquivo de documentación

  • xestión de almacén

  • tramitación de expedientes

  • e calquera outra tarefa de apoio ao funcionamento da entidade


Requisitos:

  • titulación mínima esixida: Formación Profesional ou equivalente

  • coñecementos informáticos (Paquete Office)

  • dominio do idioma galego

  • valorarase residencia en Santiago

  • valorarase coñecemento do eido dos servizos sociais en Galiza

  • valorarase certificado de discapacidade


Enviar CV a: info@traballosocial.gal xunto cunha carta de motivación indicando no asunto "Auxiliar administración - 2018"

Prazo: ata o luns 17/09/2018 ás 10 horas da mañá.

A persoa seleccionada foi o colex. 2457
👉‼A Academia e as e os profesionais únense para a defensa da profesión. Desde o COTSG pedimos aos centros universit… https://t.co/F5w1Aj9t1C
👉Hoxe xuntámonos con @GaledusoCeesg Xuntas reivindicamos a importancia dos equipos interdisciplinares no exercicio… https://t.co/hvZG50MfyN
Traballo Social contra as violencias machistas. O luns co alumnado da EUTS e hoxe co da facultade de Traballo Socia… https://t.co/IcHOpIbMmX
Achegámonos á Gala Serenidade de @SerGalicia https://t.co/RTexdmLwuu
👉A violencia machista é unha realidade estrutural e multidimensional. É un fenómeno global desde o punto de vista t… https://t.co/HutlEq7i6g
👉O luns, na Quintana, co alumnado da EUTS graffiteamos e facemos un flashmob contra a violencia de xénero 👉Estades… https://t.co/z2wdNOIpaT